10:43 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فراورده های نفتی

شاخص از فتح کانال ۱.۵ میلیون واحدی بازماند
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، بیستم و چهارم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۸ هزار و ۶۶۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۴۴۹ واحد کاهش، رقم ۴۵۰ هزار و ۴۵۹ واحد را به ثبت رساند.
شاخص در یک قدمی باز پس‌گیری کانال ۱.۵ میلیون واحد
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، بیستم و سوم شهریور ماه) شاخص کل با افزایش ۲۱ هزار و ۷۳۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۷ هزار و ۹۱۰ واحد افزایش، رقم ۵۴۱ هزار و ۹۱۳ واحد را به ثبت رساند.
دست به دست شدن بیش از ۷ میلیارد اوراق بهادار
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، بیستم و یکم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۸۹ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۱۳ هزار و ۲۸۵ واحد کاهش، رقم ۴۵۰ هزار و ۵۹ واحد را به ثبت رساند.
حرکت معکوس شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات روز، (شنبه، بیستم شهریور ماه) شاخص کل با افزایش ۴ هزار و ۵۰۹ واحد به رقم یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۷۵۳ واحد کاهش، رقم ۴۶۳ هزار و ۳۴۴ واحد را به ثبت رساند
چراغ شاخص سبز شد
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، هفدهم شهریور ماه) شاخص کل با افزایش ۲ هزار و ۹۴۸ واحد به رقم یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۷۴۸ واحد افزایش، رقم ۴۶۶ هزار و ۹۶ واحد را به ثبت رساند.
شاخص در کانال ۱.۵ میلیونی متوقف شد
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، شانزدهم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۱۵ هزار و ۴۰۳ واحد به رقم یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۲۵۶ واحد کاهش، رقم ۴۶۵ هزار و ۳۵۱ واحد را به ثبت رساند.
روز پرنوسان بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، پانزدهم شهریور ماه) شاخص کل روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت و در نهایت باافزایش یک هزار و ۳۱۲ واحد به رقم یک میلیون و ۵۳۸ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۵۹۱ واحد افزایش، رقم ۴۶۹ هزار و ۶۱۴ واحد را به ثبت رساند.
شاخص کل از نیمه کانال یک میلیون واحدی عبور کرد
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، دهم شهریور ماه) شاخص کل با افزایش ۲۴ هزار و ۵۳۶ واحد به رقم یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۸ هزار و ۴۸۲ واحد افزایش، رقم ۴۵۵ هزار و ۳۷۵ واحد را به ثبت رساند.
توقف شاخص در نیم قدمی ۱.۵ هزار واحدی
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، نهم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۲۷ هزار و ۸۱۰ واحد به رقم یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۷ هزار و ۴۶۶ واحد کاهش، رقم ۴۴۶ هزار و ۸۹۲ واحد را به ثبت رساند.
فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی، خط مقدم استفاده از لغو تحریم ها
تجربه اجرای برجام نشان دهنده این است که بیشترین تأثیر لغو تحریم ها در بخش انرژی کشور رقم می خورد بنابراین چنانچه احیای برجام به مرحله اجرا برسد به طور حتم این بخش در خط مقدم استفاده از لغو تحریم قرار می گیرد.
واریز سهمیه 60 لیتری بنزین؛ امشب!
نماد برتر - سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد چهارشنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
اولین بنزین 1400 در کارت‌ها جا خوش می کند
نماد برتر - سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: ۶۰ لیتر سهمیه بنزین فروردین ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری امشب (یکم فروردین ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
سهمیه بنزین اسفند امشب واریز می‌شود
نماد برتر- سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اسفند ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری بامداد جمعه (یکم اسفندماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
حمایت ۲۰ میلیارد دلاری بانک ملت از فعالان حوزه انرژی
نماد برتر- مدیرعامل بانک ملت با اشاره به کسب درآمد ارزی ۱۵ میلیارد دلاری صنعت پتروشیمی در سال ۹۸ گفت: این بانک به عنوان یکی از حامیان صنعت ۲۰ میلیارد دلار از نیاز فعالان حوزه انرژی را تامین کرده است.
حواستان باشد سرتان کلاه بنزینی نرود!
نماد برتر- شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با ورود به جایگاه سوخت با کارت سوخت های متعدد از سمت متصدی جایگاه و یا توصیه به استفاده از مکمل ها روبرو شده باشید اما باید توجه کنید تا با رد و بدل شدن چند کارت و یا استفاده از مکمل های قلابی سرتان کلاه نرود.